1. darbība - Rūpnieciskais pētījums – zinātniskās literatūras un lokālās situācijas analīze, prototipa konceptuālā modelēšana. 

1.1. Analītiskās literatūras apskats par atgriezeniskās saites nodrošināšanas metodēm skolēniem un labāko atgriezeniskās saites pieeju kopsavilkums Latvijā un ārzemēs

1.2. Sistēmas konceptuālais apraksts 

Darbības īstenošana ir pabeigta

2. darbība - Rūpnieciskais pētījums – uz IT balstītas atbalsta sistēmas prototipa dokumentācijas izstrāde. 

2.1. Lietotāju prasības: LU definētais interviju un procesu kopsavilkums.

2.2. Lietotāju ceļojumi: Dokuments, kas apraksta katra lietotāja darbplūsmas un saskarnes, ieskaitot izmantotos / izveidotos datus.

2.3. Dati, to struktūra, sakarības un plūsmas: Dokuments, kas apraksta ievades, izvades datus par katru darbību, datu glabāšanu, izguvi un datu manipulācijām. 

Darbības īstenošana ir pabeigta

3. darbība - Eksperimentālā izstrāde – prototipa izstrāde atgriezeniskās saites sniegšanai un skolēnu snieguma uzlabošanai lasītprasmes un reķinpratības apguvei.

3.1. Prototips ar ierobežotu piekļuvi. 

Darbības īstenošana ir pabeigta.

4. darbība - Rūpnieciskais pētījums- prototipa validēšana.

4.1. Prototipa sākotnējās validēšanas 1. posms: Pārskats, kas apraksta secinājumus par prototipa validēšanu 1. posma laikā.

4.2. Prototipa sākotnējās validēšanas 2. posms: Pārskats, kas apraksta secinājumus par prototipa validēšanu 2. posma laikā.

4.3. Pilna protipa validēšana reprezentatīvā skolu izlasē: Ziņojums par validēšanas posmu, kurā aprakstīta atgriezeniskās saites sistēmas ietekme uz skolenu akadēmiskajiem sasniegumiem.

Darbības īstenošana ir pabeigta.

5. darbība - Rūpnieciskais pētījums – pastāvīgas izplatīšanas aktivitātes. 

Fokusa grupu diskusijas:

01.03.2021. - Liepājas izglītības iestāžu vadītāju fokusa grupas diskusijas (2 diskusijas) par efektīvas atgriezniskās saites saturu skolas, klases un skolēna līmenī. Moderatori no LU SIIC – Ilze Saleniece, Ģirts Burgmanis.

07.06.2021. - Fokusa grupas diskusija ar 3 izglītības iestāžu vadības pārstāvjiem par skolas darbības un efektivitātes uzlabošanas vajadzībām aktuālas atgriezeniskās saites formu, apjomu un saturu. Fokusa grupas diskusijā piedalījās Valmieras Valsts ģimnāzijas, Liepājas 6.vidusskolas un Liepājas 15.vidusskolas vadības pārstāvji, skolu direktori un viņu vietnieki.

12.06.2023. - attālināta fokusa grupas diskusija ar 2.cikla aprobācijā iesaistīto skolu vadības komandām, lai apspriestu aprobācijas rezultātus, izstrādātā prototipa darbību un nepieciešamos uzlabojumus.

28.08.2023. - ekspertu grupas diskusija “Tehnoloģiju izmantošana tekstpratības un rēķinpratības vērtēšanā” skolotāju konferencē „DABASZINĀTNES, MATEMĀTIKA, INŽENIERZINĀTNES UN TEHNOLOĢIJAS SKOLĀ EFEKTĪVI UN RADOŠI”. Video ieraksts skatāms šeit.

Dalība konferencēs ar pētījuma rezultātiem:

08.-09.03.2021. – dalība Spānijā, Valensijā, e-konferencē 15th International Technology, Education and Development Conference (INTED2021) un uzstāšanās ar referātu: A Novel Approach To Improve Student Achievement: A Step Forward In Development of Automated Feedback System for School. Referāta ietvaros prezentēti pētījuma rezultāti pars skolēnu snieguma datu analīzes ietvaru, kurš paredzēts atgriezeniskās saites sniegšanai skolas un klases līmenī. 

23.-27.08.2021. – dalība Zviedrijā, Stokholmā, e-konferencē The 19th Biennial EARLI Conference (EARLI2021) ar stenda referātu par tēmu: Using student achievement data for decision making to improve school effectiveness. Stenda referāta ietvaros prezentēti pētījums par skolas attīstības risinājumu ģenerēšanas algoritma validēšanas rezultātiem.

08.-10.11.2021. - dalība Spānijā, Seviļā, e-konferencē 14th annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2021) ar referātu: Development and Validation of Diagnostic Assessment Instrument for Numeracy Skills in 7th Grade. Referātā atspoguļots rēķinpratības diagnosticējošā darba aprobācijas process un darba validitātes/uzticamības izvērtēšanas un uzlabošanas iespējas.

31.01.2022. – dalība Latvijā, Rīgā, Latvijas Universitātes 80. starptautiskajā zinātniskajā konferencē ar referātu dabaszinātņu didaktikas sekcijā: “Automātiskās atgriezeniskās saites rīks datos balstītas lēmumu pieņemšanas vajadzībām”. 

01.02.2023. - dalība Latvijā, Rīgā, Latvijas Universitātes 81. starptautiskās zinātniskās konferences "Dabaszinātņu didaktikas" sekcijā ar ziņojumu par pētījuma rezultātiem. Prezentācijas tēma “Rēķinpratības prasmju diagnosticēšanas iespējas mācību procesā”.

26.-30.03.2023.  - dalība starptautiskā konferencē ICASE 2023 Dubaijā, AAE. Prezentācijas tēma "Online diagnostic assessment system in support of numeracy teaching and learning".

12.-15.04.2023. - dalība starptautiskā konferencē NCME (National Council on Measurement in Education) par pētījuma rezultātiem, Čikāgā, ASV. Raksta tēma “Developing numeracy diagnostic assessment to support teaching and learning”.

21.-23.04.2023. -  dalība starptautiskā konferencē CSEDU 2023 15th International Conference on Computer Supported Education par pētījuma rezultātiem, Prāgā, Čehijā. Raksta tēma “Towards a development of automated feedback and diagnostic assessment system in support of literacy teaching and learning”. Iegūta balva par labāko rūpniecisko pētījumu.

26.-27.05.2023. - dalība RTA 17. starptautiskajā zinātniskajā konferencē "Society. Integration. Education". 

Publikācijas:

Burgmanis, G., Namsone, D., Pestovs, P., Saleniece, I. (2021). A Novel Approach To Improve Student Achievement: A Step Forward In Development of Automated Feedback System for School. INTED2021 Proceedings, 8196 - 8205.

Burgmanis, G.,  France, I., Namsone, D., Čakāne, L. (2021). Development and Validation of Diagnostic Assessment Instrument for Numeracy Skills in 7th Grade. ICERI2021 Proceedings, 7781 - 7791.

Burgmanis, Ģ., Namsone D., France I., Mikīte M. (2023). Development of Computer-Based Assessment System in Support of Literacy and Numeracy Teaching and Learning. Springer Nature Computer Science (apstiprināts publicēšanai).

Burgmanis Ģ., Mikīte M., France I., Namsone D. (2023). Development of computer-based diagnostic assessment system: case study of equivalence of paper-and-pencil and computer-based testing. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference. 1, 613-622.

Burgmanis, Ģ., Namsone, D., France, I., Mikīte, M. (2023). Online diagnostic assessment system in support of numeracy teaching and learning. Science Education International (iesniegts).

Burgmanis, Ģ., Namsone, D., France, I., (2023). Towards a development of automated feedback and diagnostic assessment system in support of literacy teaching and learning. 15th International Conference on Computer Supported Education: Proceedings SciTePress, 2023 Vol. 2., 296-305.

Darbības īstenošana ir pabeigta.